الجسر
مرحبا بك على الصفحه الخاصه بابناء سنفا
نرحب بك ضيفا وعضو معنا من سنفا او من خارجها
الجسر
مرحبا بك على الصفحه الخاصه بابناء سنفا
نرحب بك ضيفا وعضو معنا من سنفا او من خارجها
الجسر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجسر منتدى شباب سنفا نقد هادف واراء صريحه

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ROMANCY_561
عضو مطرود
عضو مطرود
ROMANCY_561

ذكر
الابراج : الثور العمر : 34
الوظيفه : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Unknow10
الهوايات : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Unknow11
درجه احترام العضو : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة 441010
اوسمه 3 : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Empty

كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Empty
مُساهمةموضوع: كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة   كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Icon_minitimeالخميس سبتمبر 11, 2008 8:08 pm

مضايق عيد ميلاد اتنين يفكر ضض مزقطط a ميت من الضخك ميت من الضخك ميت من الضخك ميت من الضخك ميت من الضخك ميت من الضخك ميت من الضخك ميت من الضخك ميت من الضخك ميت من الضخك

ِش كل سنة وانتم طيبين بمناسبة الشهر الكريم ِش
كده وانشاء الله الجديد عندى وهرفعة قريبا كده
حب ROMANCY 4 EVER حب
حب NO LOVE NO LIFE حب
عندى A7MED عندى
مع السلامه
أحمد حماد
نائب المدير
نائب المدير
أحمد حماد

ذكر
الابراج : الحمل العمر : 34
الوظيفه : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Collec10
الهوايات : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Sports10
درجه احترام العضو : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة 111010
اوسمه 3 : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Empty

مُساهمةموضوع: رد: كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة   كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 12, 2008 2:31 am

مرحبا بك يا رومانسى وأهلا بيك فى منتدانا

وكل عام وانت طيب

بمناسبة الشهر الكريم
http://nosecrets.ahlamountada.com/
ROMANCY_561
عضو مطرود
عضو مطرود
ROMANCY_561

ذكر
الوظيفه : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Unknow10
الهوايات : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Unknow11
درجه احترام العضو : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة 441010

مُساهمةموضوع: رد: كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة   كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 12, 2008 2:48 pm

حب شكرا يا ابو حميد يا جامد اوى يا اجمد شاب فى المنتدى السنفاوى وكل سنة وانت طيب حب
أحمد حماد
نائب المدير
نائب المدير
أحمد حماد

ذكر
الابراج : الحمل العمر : 34
الوظيفه : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Collec10
الهوايات : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Sports10
درجه احترام العضو : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة 111010

مُساهمةموضوع: رد: كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة   كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Icon_minitimeالسبت سبتمبر 13, 2008 2:20 am

رينا يخليك يا رومانسى

وكل عام وانت بخير
http://nosecrets.ahlamountada.com/
القلم الناطق
عضو فضى
عضو فضى

ذكر
الابراج : السرطان العمر : 38
الوظيفه : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Fisher10
الهوايات : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Wrestl10
اوسمه 3 : كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة 1-tama10

مُساهمةموضوع: رد: كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة   كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 10:05 pm

ايه ياعم انتوا هتقعدوا تجاملوا فى بعض ماشى ياعم
براحتكم
ROMANCY_561
عضو مطرود
عضو مطرود
ROMANCY_561

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة   كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 30, 2008 1:09 pm

lol! ولا تزعل يابو حازم كل سنة وانت طيب lol!
وكل سنة واعضاء المنتدى الجميل دة بخير حب
سلام

كل الحكاية ان انا عضو جديد بسلم على كل اللى فى المنتدى الجامد دة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-